Music

Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Bądź ....

Bądź kiedy w ciszy wołam Cię
kiedy sen nie chce przyjść 
bądź i otul moje zagubione sny 
choć nie jeden  raz słowa zadają ból
bądź bo twój głos  odgania szare dni 
W pośpiechu zwykłych chwil  uciekamy
 jak najdalej od spadających łez
zapominamy lub nie chcemy pamiętać
słów które kiedyś budziły nadzieje
a wracając  pokazują jak wiele straciliśmy
Z nowym dniem z ciepłym  powiewem wiatru
nasze serca i tląca się w nich miłość 
chce na nowo  właśnie dziś
pokazać  nam jak nie wiele trzeba sił
by  uwierzyć w lepszy los..




2 komentarze:

  1. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wygrałaś u mnie konkurs z Edibazzr! Serdecznie Ci gratuluję :) Napisz do mnie maila z danymi do wysyłki oraz nagrody które wybierasz :) Mój mail: mojawizjaswiata@wp.pl
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń