Music

Obserwatorzy

piątek, 30 sierpnia 2013

Nominacja do Liebster Blog Award

Witam was Kochani:)

Na tym blogu miały być publikowane same posty z moimi wierszo-podobnymi.Jednak nominacja do  Liebster Blog Award   od jednej z blogerek dokładnie od : http://daruniunia.blogspot.com.
A więc przejdźmy do sedna:informacje dotyczące  zasad zabawy pochodzą z bloga osoby która nominowała mnie mam nadzieje ze mnie na za to nie zabije ale kopiuję to dla tych osób ,które jak i ja kompletnie nie orientują się o co chodzi w tej zabawie :)

“Nominacja do ‘Liebstera’ jest otrzymywana, za dobrą pracę. Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga. Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym), oraz zadaje im 11 pytań. Nie można nominować osoby, która Cię wybrała!”


O to moje pytania i odpowiedzi :

  1. Co spowodowało, że założyłaś/eś bloga?
    Założyłam bloga bo potrzebowałam miejsca gdzie bezpiecznie będę mogła przechowywać moje wiersze.
  2. Czy spełniłaś/eś wszystkie swoje postanowienia noworoczne?
    Nie wszystkie,choć najważniejsze o pozbyciu się kilku kg udało mi się spełnić.I trwam w nim do dzisiejszego dnia :)
  3. Czy masz jakieś zwierzęta?
    Nie mam ,ale jeśli plątające się po podwórku koty ,żaby i wiewiórki mogę zaliczyć do moich to powiedzmy ze mam .Kiedyś miałam psa i królika miniaturkę.
  4. Twoje ulubione danie?
    Pierogi ruskie i z kapustą  robione przez moją babunie:D
  5. Gdzie pracujesz?
    Chwilowo nie pracuję bo się uczę ale staram się o półroczny staż w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym :)
  6. Jaka jest Twoja wada?
    Jestem nad zbyt wrażliwa i za szybko przywiązuje się do ludzi 
  7. Ile czasu dziennie spędzasz w internacie czytając lub pisząc bloga?
    Oj dużo ,każda wolną chwile wykorzystuje na czytanie bądź też pisanie:)
  8. Twój ulubiony perfum?
    Rose Absolue Yves Rocher
  9. Czy lubisz zamawiać różne rzeczy przez internet?
    Ostatnio rzadko mam okazje zamawiać cokolwiek ale za to  uwielbiam  oglądać różne rzeczy i wyłapywać promocje :D
  10. Jakie jest Twoje marzenie?
    Moim największym marzeniem jest skok na bungee jak i to by być już bliżej ukochanej osoby 
  11. O czym będzie kolejny post na Twoim blogu :D?
    Nie potrafię powiedzieć o czym będzie kolejny post ponieważ zależy to od tego co w moim życiu się dzieje , jakie emocje mną targają i co chce opisać. Można się tylko domyślać że jak zawsze będzie co nie co o miłości, tęsknocie, życiu ,smutku czy też  po prostu o danej chwili 


Pytania ode mnie dla wytypowanych blogów....xD


1.Co jest dla Ciebie ważne w życiu ?
2.Jakim krajem określilibyście swoją dusze?
3.Twoje plany na przyszłość?
4.Czego nie tolerujesz u innych osób???
5.Z czym kojarzy ci się dzieciństwo.???
6.Twój sposób na nudę???
7.Czy pomagasz komuś bezinteresownie????
8.Czy wierzysz w przeznaczenie????
9.Ulubiona piosenka???
10, Co szalonego w życiu zrobiłeś/łaś co do tej pory wspominasz????
11.Prowadzenie bloga to Twój sposób na????

Teraz blogi które ja nominuję :) 





Życzę wszystkim miłej zabawy :)




2 komentarze: