Music

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2013

...Bym odeszła.....

Byłeś kimś ważnym 
komu zaufam wierząc
 że kochasz jak nikt 
lecz jednym swym ruchem sprawiłeś
że stałam się zabawką w twoich rękach 
nic nie znaczącą w oczach mgłą 
niszcząc mój bezpieczny świat 
próbujesz budować swoje lepsze dni 
Nigdy już nie pozwolę Ci
wkraść się znów w jedną z moich chwil 
zabrałeś  dużo pozostawiając spadające łzy 
pustkę i stertę niespełnionych marzeń 
chciałeś bym upadła jak uschnięte drzewo 
bym uwierzyła że wszystko zniszczyłam ja  
tak własnie było ci na rękę 
bym odeszła ze złamanych sercem
i cholernym poczuciem winy ...



1 komentarz:

  1. Hej, w związku z tym magicznym świętem chciałabym życzyć Tobie wesołych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz realizacji planów w roku 2014 ;)
    Mam świąteczną propozycję ;) Może obdarujemy się blogerskim prezentem i zaobserwujemy się wzajemnie ;)? - w końcu takie święta są tylko raz w roku ;) Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń